Icon Beaute Kuala Lumpur

Icon Beaute Kuala Lumpur

Share

ICON BEAUTE KUALA LUMPUR

Photos from Icon Beaute Kuala Lumpur's post 24/12/2022

YEAR END SALE KEMBALI! 😍

Jom topup skincare korang sekarang! Yang belum pernah cuba Icon Beaute korang kena cuba sebab sangat best! Lin dah cuba & now nak ajak korang sekali kulit cantik sama sama dengan Lin 🥰

Nak tau lebih wassap je lin okay! Lin cover area KL utk cod 🚗♥️

23/08/2022

Nak makeup sambil jaga skin? Haa korang kena cuba icon beaute. Dengan penggunaan HRS + HGDC memang akan buat skin korang sihat, glowing tau. Ramai dah bagi feedback best. Korang bila lagi? 🤗

16/08/2022

A PERFECT DAILY ROUTINE ✨

Kalau uols nak set skincare yang mudah, uols WAJIB cuba our Get Glow Combo.

Combo penjagaan kulit yang on the go, sangat mudah dan ringkas untuk wanita berkerja juga surirumah.

Powerful duo combo yang wajib ada dalam skincare routine uols, membantu untuk melembapkan kulit, tiada lagi kulit kusam, tiada lagi jerawat dan tiny bumps. Menganjalkan kulit disamping melindungi kulit dari sinaran UV 🫶

Best kan? Tak rugi uols grab Get Glow Combo ni. Jangan tunggu lagi jom try now 💗

10/08/2022

DAY CREAM YANG BUAT MUKA JADI GLOWING

Day cream yang boleh digunakan sebagai pengganti foundation. Sesuai untuk make up harian dan boleh dijadikan sebagai primer makeup.

Sangat sesuai untuk anjalkan kulit(anti-aging),dan dapat mencerahkan kulit muka. Parut jerawat dan jeragat pun makin pudar😍.

05/08/2022

“HYDRATE YOUR SKIN”

Untuk dapatkan kulit muka yang sihat, hydration is the KEY. Kenapa hydration tu penting? Sebab bila kulit korang tak hydrate dia akan menjadi penyebab kepada kulit kering atau oily😱

Bila kulit dehydrated,akan menyebabkan muka nampak kering dan kusam. Sebab tu penting hydration untuk kulit kita.💖

Antara ingredients yang bagus untuk hydration adalah :

✅Hyaluronic acid
✅Glycerin

Dalam HRS mengandungi dua bahan utama ni untuk memberi kelembapan optimum kepada kulit muka kita✨

04/08/2022

DO'S & DON'TS!!

Ramai yang ambik mudah tentang kandungan yang terdapat dalam produk skincare. Kalau kita mempunyai kulit yang amat sensitif,maka perlulah hati-hati dalam memilih produk yang digunakan.

Apabila tersalah guna produk yang mengandungi bahan yang tidak sesuai,akan meyebabkan kulit wajah menjadi kemerahan,gatal-gatal bahkan keradangan.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kuala Lumpur?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address


Kuala Lumpur