NSA Beuaty
Hi korang! @nsabeauty.mazrina di sini dan maz merupakan agent sah nsabeautyofficial
Jom dapatkan Aina Pallete ππππ...bwk ni je..semua ada...tkyah susah bwk bnyk bnyk makeup..betul tak...hehehee
02/12/2019
Jom dapatkan Aina Pallete ππππ...bwk ni je..semua ada...tkyah susah bwk bnyk bnyk makeup..betul tak...hehehee
Www.wasap.my/0107124296/
02/12/2019
Jom dapatkan Aina Pallete ππππ...bwk ni je..semua ada...tkyah susah bwk bnyk bnyk makeup..betul tak...hehehee
Jom dapatkan Aina Pallete ππππ...bwk ni je..semua ada...tkyah susah bwk bnyk bnyk makeup..betul tak...hehehee
Www.wasap.my/60107124296/
Ainaa Serum | Ainaa Cleanser | Ainaa Scrub Mask | Ainaa Sunscreen |
RM189 Only exclude postage π€©π€©
Cuba bayangkan dengan complete set Ainaa Skincare you guys da jimat RM19 π₯°
Sebab kalau harga asal RM209 tak termasuk postage tau ! So sangat rugi kalau korang tak grab Set 4 in 1 niπ£π£
Siapa yanh da grab set 4 in 1 ni angkat tangan sikit ππ
01/12/2019
Ainaa Serum | Ainaa Cleanser | Ainaa Scrub Mask | Ainaa Sunscreen |
RM189 Only exclude postage π€©π€©
Cuba bayangkan dengan complete set Ainaa Skincare you guys da jimat RM19 π₯°
Sebab kalau harga asal RM209 tak termasuk postage tau ! So sangat rugi kalau korang tak grab Set 4 in 1 niπ£π£
Siapa yang da grab set 4 in 1 ni angkat tangan sikit ππ
22/11/2018
OPEN ORDER START NOWπ΄
Baru je launched semalam tapi dah 7022 units orang dah bookingπ±π± Betul-betul luar biasa betul ye NEW LOOK AINAA SERUM & AINAA CLEANSER niβΌοΈ
22/11/2018
ORDER OPEN NOW βΌοΈ NOW & NOW βΌοΈ SIAPA LAMBAT DIA RUGI SEBAB STOK SANGAT SANGAT LIMITED βΌοΈ
-
Cantikkan packaging baru? Siapa nak order boleh pre - order dengan maz! Stok tak banyak! Laku macam goreng pisangggg! Jom cepat ws maz skrg!
-
30/08/2018
*AINAA SERUM by Syafiqah Aina*
Serum ini terdiri daripada 5 bahan semulajadi seperti _*Timun, Lavender, Aloe Vera, Saponaria Officinalis / Soapworts,*_ dan _*Asparagopsis Armata.*_
Banyak *KEBAIKAN* yang ada dalam serum ni. Jom baca! π
*Kebaikan Timun*
1- Untuk kulit kita segar (hydration)
2- Kulit lebih nampak muda
3- Kulit nampak cerah
4- Mengurangkan eyebag
5- Melegakan sunburn
6- Melembabkan kulit
7- Melewatkan proses penuaan
8- Mengurangkan kedutan
*Kebaikan Lavender*
1- Anti Penuaan
2- Menyihatkan kulit
3- Sifat Anti Oksida untuk mengelakkan iritasi kulit
4- Sesuai untuk orang yang _kulit kering, ekzema, dan jerawat_
*Kebaikan Aloe Vera*
1- Mengurangkan pigmentasi
2- Menghilangkan parut jerawat , jeragat
3- Melembabkan kulit wajah
4- Merawat luka external
*Kebaikan Saponaria Officinalis*
1- Merawat Psoriasis - Penyakit Kulit Bersisik
2- Merawat Ekzema - Penyakit kulit merah, gatal, dan merekah. Kebiasaanya disebabkan genetik.
3- Merawat Bisul
4- Merawat Jerawat
*Kebaikan Asparagopsis Armata*
1- Membantu membersihkan kulit dari dalam
2- Sekatakan tona wajah
3- Anti bakteria dan anti fungus di kulit wajah dan kulit kepala
4- Sesuai untuk _kulit berminyak_ dan _kulit kusam_
So siapa2 yg dh try product tapi tak elok2 juga, boleh la try Ainaa Serum ni. InsyaAllah dalam masa 3 hari boleh nmpk perubahan. Bergantung pada kulit.
24/08/2018
Salam Jumaat semua. semoga kita semua sentiasa dimurahkan rezeki & dipermudahkan setiap urusan yang kita buat. Hari jumaat hari paling mustajab tau kalau nak berdoa, jangan lupa lepas asar kita ramai ramai doaπ
-
Jangan lupa senyum walaupun kita ada masalah sekali pun. Sebab dengan senyum kita dapat buat pahala tau
-
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Johor Bahru