Mary Kay by CikSue
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Mary Kay by CikSue, Health/Beauty, Johor Bahru.
16/08/2021
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Kandungan Utama Lumivie Skincare :
Apakah p**a kandungan kandungan hebat yang terdapat dalam produk Lumivie nii? Mesti uolls tak sabar nak tahu, kan? Ye lah, produk nak pakai dekat muka, mesti lah kena tahu serba sedikit kandungannya, sebab nanti kalau tak selamat, rosak lah muka, kan? Okay, antara killer ingredient dalam Lumivie ini adalah,
🌺 Binchotan Charcoal : Hebat dalam proses melembap dan menghidratkan kulit
🌺 Black Pearl : Membantu meningkatkan daya tahan kulit serta menguatkan.
🌺 Opti- Bright Complex : Hebat dalam menentang masalah kulit kusam dan tona sekata
🌺 Samphire : Berfungsi menyimpan dan memegang kandungan air dalam lapisan kulit
Kesemua bahan bahan yang digunakan untuk buat Lumivie ni sangatlah mewah tau, dan proses R&D nya sahaja makan masa selama 3-4 tahun, sebelum dilancarkan. Jangan memain!
So bole bayang tak SET LUMIVIE YG HEBAT NI MAMPU MENCERAHKAN KULIT DGN SGT EFEKTIF😘
25/04/2021
Translucent powder dh habis??
Kan nak raya dah. Jom siap2 brg makeup smua nk cun raya nanti🤩
Sangat best bedak ni. Memang must have ni!❤
25/04/2021
Hi guys!
Korang dah ada belum foundation utuk raya ni?
Haa ni nak kabor foundation yg sgt best ni haa..dah ler ade spf35 p**ak tu non-comedogenic p**ak tu
Sangat best dan MUST HAVE!
Jom bersama sya untuk skin consultation or mencari produk yang bersesuaian 🤩
Jom guys grab while stock lasts!
Murah combo ni dgn diskaun 10% tau!
Nak kulit bdn wangi,cantik,putih muluss wajib guna set ni tau!
Berbaloi sngt 🤩❤
Jom ws sy skrg utk dapatkan promosi ni
18/04/2021
❤yang mana pilihan anda??
Ada sesetengah kulit perlukan suppliment tambahan utk lembabkan kulit pada waktu2 tertentu
Dua2 ini kategori *suppliment* tambahan.jadi moisterizer biasa pun wajib dipakai juga.
Jom sy terangkan sikit perbezaannya.
*Intense Moisturizing Cream* (bekas pink)
💐Sesuai untuk kulit kering
💐Cream nya sangat pekat
Melembabkan kulit sehingga 10jam
💐Sapu selepas menggunakan pelembab biasa anda sekerap yang perlu. Pagi,malam atau kedua duanya
*Oil free hydrating gel* (bekas purple)
🌺Sesuai untuk kulit normal hingga berminyak
🌺Gel tidak berminyak ini senang diserap dengan mudah untuk menyejukkan kulit dan menyegarkan kulit
🌺Mengekalkan lembapan sehingga 10jam
🌺Sapu selepas menggunakan pelembab anda sekerap yang perlu. Pagi, malam atau kedua duanya.
18/04/2021
😇😇😇
Wooww sangat mesin ni tau..
Mmg bersih la kau punye muka smpai ke dalam pori..lg bersih lg suci dr cuci guna tangan..
Ko picit button die pstu ratakan je kt muke..xpyh nk tonyoh2 sgt muka tu..sakit.kesian tau
Harga mmpu milik ni weii..jom2 grab skrg wasap den
17/04/2021
Badan pun nak cantikkk jugak..nak wangi halus mulus..
Kang kome jage ajelah muke lepastu leher tgn bdn ketiak smua hitam tak terjaga..
Malu beb malu..
Dah tu try dlu pakai mende ni..baru la cntik..wangi dan putih mcm montot baby gitu
Hah try la dlu 🤪
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Johor Bahru
80000
19/04/2021